KOURA palkitsi vuoden 2023 parhaat MTV:n ja Ylen sisällöt

11.04.2024

Koulutusrahasto KOURA palkitsi yhteensä 19 sisältöä ja 115 sisällöntekijää torstaina 11.4. järjestetyssä 40-vuotisjuhlagaalassa. Palkittavat ovat Ylen ja MTVn kokonaan tai osittain omatuotantoisia vuoden 2023 televisio-, radio- ja verkkosisältöjä. Palkintoja jaettiin kuudessa eri kategoriassa. Lisäksi rahasto jakoi erikois-ja innovaatiopalkinnon sekä vuoden sivistystekopalkinnon, jonka voitti Ylen Suomi on queer-sarja. Sivistystekopalkinnon saajan valitsi ja palkitsi Kansallisoopperan ja baletin pääjohtaja Gita Kadambi.

Kaikki palkitut sisällöt ja sisältöjen tekijät löydät täältä.

Palkitut sisällöt löytyvät Yle Areenasta ja yle.fi:stä: Masentava sovellus , sekä MTV-katsomosta: Asian ytimessä: Ukrainassa haavoittunut suomalaistaistelija, Vaaleihin Tommolan kanssa – eduskuntavaalit sekä Uuden lajin metsästäjät.

Lämpimät onnittelut palkituille!