Tervetuloa KOURAn ja Yle Akatemian tekoälytyöpajaan visualisteille!

20.08.2024

Syksyn tekoälysarjassa MTV:n ja Ylen eri ammattiryhmät pääsevät perehtymään tekoälyn hyödyntämiseen omassa työssään käytännönläheisissä ja innostavissa työpajoissa.

Tekoälysarja täydentyy nyt Visualisteille tarkoitetulla työpajalla, jotka pidetään etänä 25.-26.9.2024.

Koulutus on suunnattu graafikoille, leikkaajille, visuaalisille journalisteille ja muille media-alan visuaalisille ammattilaisille Ylellä ja MTV:llä. Koulutus on maksuton KOURAn jäsenille.

Kouluttajana toimii visuaalinen journalisti ja graafikko Matti Kurkela, joka on erikoistunut tekoälypohjaiseen visuaaliseen suunnitteluun.

KOULUTUKSEN LISÄTIEDOT:

Ke 25.9. klo 10-15 ja to 26.9. klo 10-15.00 etänä Google Meetissä

Voit osallistua joko vain ensimmäiseen päivään tai molempiin.

ILMOITTAUDU TÄSTÄ

KOURAN JA YLE AKATEMIAN TEKOÄLYSARJA

Matti Kurkela: Tekoäly kuvankäsittelyssä – edistyneet

Haluatko ottaa tekoälyn tehot käyttöösi kuvankäsittelyssä ja -luomisessa?

Tämä kurssi vie sinut pintaa syvemmälle ja auttaa sinua yhdistämään huippuluokan tekoälytyökaluja luovassa työssäsi.

Kurssilla opit yhdistämään tehokkaasti seuraavia työkaluja:

• Laita generatiivisen tekoälyn kielimalli kirjoittamaan kuvaprompti
  • Adobe Firefly: enemmän kuin pelkkä kuvageneraattori
  • Viimeistele nopeasti ja helposti Firefly:llä luodut kuvat Adobe Photoshopilla ja Adoben muilla työkaluilla.

Kurssille osallistuminen edellyttää, että sinulla on käytössä Adoben lisenssi, olet käyttänyt Adobe Photoshopia, tutustunut Adobe Fireflyihin ja pääset kirjautumaan Microsoft Copilotiin.

Kurssille mahtuu etänä 25 osallistujaa. Vahvistamme paikat elo-syyskuun vaihteessa, eli kannattaa ilmoittautua nopeasti!

huom. Koulutukseen osallistuminen edellyttää myös Tekoälyn vastuullinen käyttö-luentoon (online) osallistumisen tai sen tallenteen katsomisen. Ilmoittaudu siihen tämän linkin kautta.

Tervetuloa mukaan!