KOURAn apurahahaku on jälleen auki, tartu tilaisuuteen!

01.03.2024

Apurahojen haku on auki koko maaliskuun ajan. Haettavana on sekä henkilökohtaisia että työryhmäapurahoja. Huomaathan, että seminaari/festivaalimatkoihin voi hakea vain henkilökohtaista apurahaa (ei työryhmänä). Lisäksi erilaisten koulutusten ja seminaarien järjestämiseen voi hakea rahoitusta mikäli ne ovat suunnattuja Koulutusrahasto KOURAn hyväksymiin tarpeisiin.

KOURAn tarjoaman rahoituksen lähtökohtana ovat ammatilliset kehitystarpeet joko itselle tai työryhmälle. Apurahoja jaetaan Ylen ja MTV:n, sekä MTV:n tytäryhtiöiden aikapalkkaisille työntekijöille. Apurahan käytöstä on hyvä sopia etukäteen oman esihenkilön kanssa. Tarkistathan hakukelpoisuutesi täältä.

Jos sinulla on kysymyksiä apurahoihin liittyen, järjestämme kaksi kaikille avointa onlinekyselytuntia: to 14.3. klo klo 10-11 sekä ma 25.3. klo 13-14.  Mikäli haluat kalenterikutsun kyselytunnille, laita viestiä koura@yle.fi

Apurahaa voit hakea kirjautumalla apurahajärjestelmään https://koura.apurahat.net/

Tarkempia apurahan hakuohjeita löydät täältä

• Lisätietoja: Teija Korkeamaa, asianhoitaja p. 0401895457 ja koura@yle.fi

Koulutusrahasto KOURA jakaa vuosittain apurahoja ja palkintoja MTV:n ja Yleisradion työntekijöille ja työryhmille tekijänoikeutta kerryttävistä av-sisällöistä, jotka on julkaistu yhtiöiden tv- tai radiokanavilla ja suoratoistopalveluissa. Rahoitus tulee korvauksista, joita Kopiosto kerää tekijänoikeudellisten sisältöjen käytöstä koulujen opetuskäytössä.